عاشقانه
عاشقانه



عشقم

 

 
میدونم مدت هاست منتظری تا برات بنویسم،ببخش عزیزم.
 
سالی که گذشت برای هر دو مون سال پر از عشق و دوست داشتن و البته مشکلات زیاد
 
و اتفاقات تلخ بود که همه شون باعث شدن بازم بفهمیم چقدر همدیگه رو میخوایم و چقدر
 
توی روزای سخت بیشتر به هم احتیاج داریم.به هر حال اون روزا گذشت و خوشبختانه
 
ما مثل همیشه و با کمک هم تونستیم روزای بد رو پشت سر بذاریم.

امیدوارم امسال هم سالی پر از عشق و اتفاقای خوبی باشه چون دیگه طاقت اتفاقای بد و

ندارم از ته دل سال خوبی رو از خدای بزرگم آرزو دارم



نظرات شما عزیزان:

امین حیدری
ساعت14:21---29 اسفند 1390
سلام
سال داره نومیشه
این روبخون در باره یه مرد بزرگه

سالنامه سازمان اطلاعات انگلیس در سال 1995 درباره اش منتشر کرد: خسارتی که وی به
انگلستان وارد کرد از خسارتی که هیتلر در جنگ دوم جهانی به انگلستان وارد
کرد بیش تر بود، معترف هستیم که انگلستان در برابر مصدق شکستی بی سابقه
را متحمل شد.
اولین نفر که با لایحه کاپیتولاسیون در ایران مخالفت کرد.
اولین ایرانی فارق التحصیل در دکتری حقوق.
امتیاز حق شیلات و کشتیرانی در دریای خزر را از شوروی باز پس گرفت.
شخصا در دادگاه لاهه برای احیای حقوق ملت خویش فریاد کشید.
جمال عبدالناصر به گفته خویش
او را الگوی خود قرار داد و کانال سوئز را برای مصر ملی کرد.
سفیر شوروی در ایران رسما اعلام کرد که دولتش در برابر وی به زانو افتاد.
اولین نفر که با استفاده از علوم روز در دانشگاه به بررسی علمی حقوق
اسلامی شیعه پرداخت.
اولین نفر که حقوق شرعی زنان را به طور علمی در دانشگاه مطرح ساخت.
ابرمرد تاریخ ایران، با جان بر کف بودن خویش در راه وطن اجازه نداد که تا
سال 1992 امتیاز نفت ایران در انحصار بیگانه باشد.
یگانه طراح
بزرگ ملی شدن صنعت نفت ایران،جاوید یاد دکتر محمد مصدق به همین جا ختم
نشد،
بخشی از بیانات بزرگوار:
” من ایرانی و مسلمانم و بر علیه هرچه ایرانیت و اسلامیت را تهدید کند تا
زنده هستم مبارزه می کنم “.
” تنها گناه من و گناه بسیار بزرگ من این استکه صنعت نفت ایران را ملی
کردم و بساط استعمار و اعمال نفوذ سیاسی و اقتصادی عظیم ترین امپراطوری
جهان را از این مملکت برچیدم “.
” حیات من و مال و موجودیت من و امثال من در برابر حیات و استقلال و عظمت
و سر فرازی میلیون ها ایرانی و نسل های متوالی این ملت کوچکترین ارزشی
ندارد و از آنچه برایم پیش آمد هیچ تاسف ندارم و یقین دارم وظیفه تاریخی
خود را تا سر حد امکان انجام داده ام .عمر من و شما و هر کس چند صباحی
دیر نخواهد پائید.

به اختیار خود ملک خودش را بین کشاورزانش تقسیم کرد!
اما
*هنوز هم برای رفتن بر سر مزارش که نیمه ویرانست، مردم مشکل دارند!
و هنوز یک خیابان و کوچه بنامش نیست...


@فرزاد@
ساعت0:39---29 اسفند 1390
منم امیدوارم که سال بعد با عشق شروع بشه...با دوست داشتن همدیگه...همدیگه رو دوست داشته باشیم تا همیشه واسه هم بمونیم، عاشق هم بمونیم...موفق باشی

R
ساعت14:08---28 اسفند 1390
منم آرزو میکنم توی سال جدید ازت دور نباشم؛چون طاقت دوریتو ندارم

gharibe tanha
ساعت13:56---28 اسفند 1390
mersi az hozoret


احسان
ساعت10:13---28 اسفند 1390
عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است / بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است / توی قرآن خوانده ام ، یعقوب یادم داده است / دلبرت وقتی کنارت نیست ، کوری بهتر است .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,

  توسط پیشی  |
 

 



به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ جهت پر کردن لحظات تنهاییم ایجاد شده و این که احساس قلبمو به بهترینم هدیه کنم
black.kargar@yahoo.com


 

 

 تنها
 سهراب سپهری
 با توام
 در همین نزدیکی
 عشق بی پایان من...........
 دوست داشتنی ترین عشق دنیا،
 عشقم
 دوباره عاشقانه ها.....
 عاشقانۀ من،
 این نگاه که میکنی...
 آرامش آغوش تو
 برای تو...
 " دوستت دارم
 حرف دلم
 با توام
 زیبا ترین عشق
 قـلـــب عاشــــــقم
 شب تنهایی
 معنای واژه ها
 عشق من،
 خواستنی ترین عشق دنیا،
 عشق ابدی من،
 عشق خواستنی من
 عاشقانۀ من،

 

شهريور 1391
مرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390

 

پیشی

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس

eshghe-bikaran002.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دل نوشته های من
دل نوشته های من برای تو
سکوت
عاشقانه هایتان شیرین
یادت نره دوستت دارم...
شب شعر
...زندگی،رفاقت
دانلود سرگرمی و تفریح
تو را دوست میدارم
تو مال منی..من مال توام...
بی صـــــــداتــر از ســـــکـوتـــــ ♥
ܓܨღ دريــ♥ـا جـ♥ـون ღܓܨ
بدو بیا تووووووو
love forever
ninay nay faghat
دنياي خنده
شماره ي دختر
سپید
دلتنگی های دلم فاسه یه دونه اش
دلتنگی های ♥ دلــــ♥ــــم ♥ فاسه یه‍‍‍ دونه اش
jojosoolmati
دل نوشته های من
دنیای زیبای من
بزرگترین مرجع کسب درآمد اینترنتی
قاطی پاتی
ღ بـهـتـریـن شـعـرهــایی که خــونـدم ღ
**For All**
عاشقانه ها
دوستان
غزال شهر
¤¸.•°´¯¤پرنسس هدی¤¸.•°´¯¤
کوچه پس کوچه های تنهایی
★•.•´¯`•.•★...Tanha...★•.•´¯`•.•★
ــ خــــود ـــ مون
عاشقانه و غمگین
ღ♥ღ بـــــــــــــــاران عشــــــــق ღ♥ღ
عاشق ها
همش دلتنگی
عشق یه طرفه ممنوع
طلوع یک عشق
ஜღ♥ღஜO N L Y L O V E Rஜღ♥ღஜ
پرك شاپ
دانلود سرا
قصه گوی تنها
چقدر سرد است وقتی دلتنگ و نیستی
عشق بي پايان
Bیا2غم نامه
.:تك درخت عشق:.
یکی بود هنوزم هست
زندگی نامه مولانا
محمد جان دستت دارم
عاشقانه ها
چیک چیک بارون
دانشجوی مدیریت بازرگانی
عشق من
ASHEGHANE
عاشقانه
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

ــ خــــود م
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 820
بازدید کل : 104903
تعداد مطالب : 146
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1



كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ

!-- شروع کد ساعت -->

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


قالب وبلاگ


..