عاشقانه
عاشقانه



 
دلم ميگيرد از هرچه هست
 
دلتنگ ميشوم به هرچه نيست
 
چه خوب ميشد
 
نبود هرچه که هست
 
بود هرچه که نيست
 
دلتنگي هايم را جايي، جا گذاشته ام
 
كجا ؟ نميدانم
 
فقط دلم دل دل ميكند .. خسته ست و افسرده
 
اين روزها ... بيخيال
 
فقط سرم درد ميكند ... نشانه ي چيست ؟ مرگ!
 
تب ميكند نگاه .... ميسوزد اين دلم
 
قلبم چه بي كس است .....
 
دنيا
 
همين بس است


نظرات شما عزیزان:

@فرزاد@
ساعت12:13---27 اسفند 1390
سلام... قشنگ بود......بازم هر وقت آپ کردی خبرم کن...مطالب قشنگی مییذارییی!

احسان
ساعت7:53---27 اسفند 1390
باران همیشه می بارد ، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند ، نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن !



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 26 اسفند 1390برچسب:,

  توسط پیشی  |
 

 



به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ جهت پر کردن لحظات تنهاییم ایجاد شده و این که احساس قلبمو به بهترینم هدیه کنم
black.kargar@yahoo.com


 

 

 تنها
 سهراب سپهری
 با توام
 در همین نزدیکی
 عشق بی پایان من...........
 دوست داشتنی ترین عشق دنیا،
 عشقم
 دوباره عاشقانه ها.....
 عاشقانۀ من،
 این نگاه که میکنی...
 آرامش آغوش تو
 برای تو...
 " دوستت دارم
 حرف دلم
 با توام
 زیبا ترین عشق
 قـلـــب عاشــــــقم
 شب تنهایی
 معنای واژه ها
 عشق من،
 خواستنی ترین عشق دنیا،
 عشق ابدی من،
 عشق خواستنی من
 عاشقانۀ من،

 

شهريور 1391
مرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390

 

پیشی

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس

eshghe-bikaran002.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دل نوشته های من
دل نوشته های من برای تو
سکوت
عاشقانه هایتان شیرین
یادت نره دوستت دارم...
شب شعر
...زندگی،رفاقت
دانلود سرگرمی و تفریح
تو را دوست میدارم
تو مال منی..من مال توام...
بی صـــــــداتــر از ســـــکـوتـــــ ♥
ܓܨღ دريــ♥ـا جـ♥ـون ღܓܨ
بدو بیا تووووووو
love forever
ninay nay faghat
دنياي خنده
شماره ي دختر
سپید
دلتنگی های دلم فاسه یه دونه اش
دلتنگی های ♥ دلــــ♥ــــم ♥ فاسه یه‍‍‍ دونه اش
jojosoolmati
دل نوشته های من
دنیای زیبای من
بزرگترین مرجع کسب درآمد اینترنتی
قاطی پاتی
ღ بـهـتـریـن شـعـرهــایی که خــونـدم ღ
**For All**
عاشقانه ها
دوستان
غزال شهر
¤¸.•°´¯¤پرنسس هدی¤¸.•°´¯¤
کوچه پس کوچه های تنهایی
★•.•´¯`•.•★...Tanha...★•.•´¯`•.•★
ــ خــــود ـــ مون
عاشقانه و غمگین
ღ♥ღ بـــــــــــــــاران عشــــــــق ღ♥ღ
عاشق ها
همش دلتنگی
عشق یه طرفه ممنوع
طلوع یک عشق
ஜღ♥ღஜO N L Y L O V E Rஜღ♥ღஜ
پرك شاپ
دانلود سرا
قصه گوی تنها
چقدر سرد است وقتی دلتنگ و نیستی
عشق بي پايان
Bیا2غم نامه
.:تك درخت عشق:.
یکی بود هنوزم هست
زندگی نامه مولانا
محمد جان دستت دارم
عاشقانه ها
چیک چیک بارون
دانشجوی مدیریت بازرگانی
عشق من
ASHEGHANE
عاشقانه
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

 

ــ خــــود م
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 149
بازدید ماه : 1479
بازدید کل : 104037
تعداد مطالب : 146
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1



كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ

!-- شروع کد ساعت -->

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


قالب وبلاگ


..